کسب و کار (Business)، در اصل سازماني است که براي فراهم کردن کالا، خدمات يا هر دو به مشتري ايجاد شدهاست. کسب و کارها مربوط به بخش خصوصي عمدتا براي اين ايجاد شدهاند که سودساز باشند و دارايي صاحبشان را بيشتر کنند. پس کسب و کارهاي بخش خصوصي بر سود بيشتر يا فروش بيشتر تمرکز داشته و تلاش دارند تا سهم بيشتري از بازار را به خود اختصاص دهند. در بخش دولتي نيز فعاليت ها و کسب و کارهايي وجود دارند که هدف آنها بيشتر خدمت رساني به جامعه و مردم بوده و به دنبال کسب سود نيستند. خبرهاي مربوط به کسب و کار و صنعت همواره مورد توجه صاحبان مشاغل و کسب و کارها بوده و بر تصميمات آتي و آني انان اثر گذاربوده و موجب افزايش اطلاعات آنها مي گردد.
افزايش مستمر اطلاعات مالي لازم است ولي کافي نيست. بايد دانش و سواد مالي هم افزايش يابد. از برندسازي ها و تکنيک هاي فروش گرفته تا شناخت مسيرهاي تکنولوژي و تحول بازار کالاها به واسطه ي آن. کسب اطلاعات بيشتر کليد اساسي هوش مالي در عصر حاضر است. از اهميت آن فقط همين را بدانيد که به کارگيري صحيح هوش مالي (افزايش دانش و سواد مالي) از بهره ي هوش عادي که خيلي از خانواده ها به دنبال آن هستند بسيار مهم تر و با ارزش تر است. در اين گزارش ويژه به مروري بر تازه هاي منتشر شده در رسانه هاي معتبر کشور در ارتباط با کسب و کار و صنعت پرداخته شده و يک گنجينه خبري" در ارتباط با موضوع ايجاد شده است با رصد کردن روزانه محتواي ارائه شده، در جريان آخرين رخدادها و سير موضوعات مرتبط با کسب و کار و صنعت قرار گرفته و با افزايش دانش و آگاهي خود در جهت زندگي بهتر گام برداريد. در قسمت مروري برعناوين مهم خبري، کليه رويدادهاي خبري مرتبط و به تفکيک هر ماه ارائه شده است. "هواي بازار" را داشته باشيد تا بهترين فرصت ها را انتخاب کنيد .
درباره این سایت